Stel hier geheel vrijblijvend je vragen over superfoods, kruiden en supplementen met betrekking tot je gezondheid. Heb je echter vragen of opmerkingen over een bestelling en/of levering dan kan je die het beste op de algemene contact pagina stellen.
Een bestelling bij ons plaatsen, da's zo geregeld. Je kunt kiezen om online te bestellen en online te betalen via onze geïntegreerde betaalmogelijkheden, of via een bankoverschrijving na het afronden van de bestelling. Hoe je precies iets bij ons besteld leggen we hier uitgebreid uit.
Bestelling wijzigen of annuleren
Oeps foutje? Geen probleem, zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft kunnen we deze voor je wijzigen of annuleren. Als het pakketje ons magazijn nog niet verlaten heeft, is er geen enkel probleem.
Is je pakketje al onderweg? Dan kun je de bestelling actief weigeren. Je geeft dan aan de postbode door dat je het pakket niet wilt hebben. Wees niet bang, de postbode vindt dat niet erg. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen we contact met je op om tot een oplossing te komen. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos.
Heb je het pakket wel bij de postbode geaccepteerd? Dan zijn de retourkosten gratis en voor onze rekening. En retourneren gaat gelukkig heel eenvoudig. Meer informatie over retourneren vind je op onze retourpagina.
Ben je niet tevreden over een product? We gaan dit met je oplossen.
• Je kunt gratis een product retour sturen, de kosten zijn voor ons.
• Je hebt 30 dagen bedenktermijn, na ontvangst van een product.
• Wil je een product ruilen? Geen probleem, je stuurt het gratis retour en wij sturen het gewenste product op.
• Blijkt een product bij ontvangst beschadigd? Je ontvangt gratis een nieuw product.
• Het hoeft niet maar het is wel handig: neem even contact met ons op als je een product wilt retourneren of ruilen.
• Krijg je geld van ons terug? Binnen 7 dagen na ontvangst wordt het bedrag teruggeboekt.
Voor de verzending van je bestelling maken wij gebruik van PostNL. Je betaalt geen verzendkosten wanneer het bestelbedrag meer dan 50 euro is. Dit geldt voor zendingen binnen Nederland, België en Duitsland. De exacte kosten voor verzending naar andere landen worden tijdens het bestelproces getoond.
Wanneer je op werkdagen voor 17.00 een bestelling plaatst en het product op voorraad is wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen die na 17.00 en in het weekend worden gedaan worden de eerst volgende werkdag verzonden. Wanneer producten niet op voorraad zijn wordt je hiervan via de website en/of per email op de hoogte gebracht.
Tijdens het doen van een bestelling kan je inloggen maar ook zonder een bestelling te doen kan je je account bekijken. Je kunt inloggen met je e-mailadres en een wachtwoord. Op de pagina's van je account vindt je je gegevens en je bestelhistorie.
Ben je verhuisd of heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd? Geef het aan ons door. Bij een verhuizing pas je makkelijk je adres aan in je Superfoodsonline-account. Heb je al een bestelling gedaan? Geef het door aan onze klantenservice. Dan kijken wij of we het adres van de zending nog aan kunnen passen.
Bij Superfoodsonline kun je kiezen uit verschillende betaalmogelijkheden. Om het je gemakkelijk te maken bieden wij verschillende mogelijkheden aan zodat er altijd een betaalmogelijkheid is die het beste bij jouw wensen aansluit.
> Alles over de betaalmethoden
Mijn betaling is mislukt, wat moet ik doen?
> Alles over het oplossen van een mislukte betaling
Jouw factuur is je aankoopbewijs. De factuur versturen wij altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging, maar we bewaren hem ook in jouw online account zodat je deze altijd gemakkelijk kunt raadplegen.
Privacy en Cookies
> Alles over privacy en cookies
Algemene voorwaarden
> Alles over onze algemene voorwaarden
Disclaimer
Gratis retourneren | Privacy & Cookies | Algemene voorwaarden | Disclaimer