Betalen van je bestelling bij Superfoodsonline

Mollie

Superfoodsonline maakt voor de betaling van je bestelling gebruik van de diensten van Mollie.

Mollie is een prominente betaalprovider uit Nederland, opgericht in 2004 door Adriaan Mol. Het bedrijf heeft zich ontwikkeld tot een van de toonaangevende financiële technologiebedrijven in Europa, met als missie het aanbieden van eenvoudige en transparante betalingsdiensten voor bedrijven van elke omvang. Vanaf de oprichting heeft Mollie zich gericht op het vereenvoudigen van complexe financiële diensten, waardoor online betalingen toegankelijker worden voor zowel ondernemers als consumenten.

Het platform van Mollie kenmerkt zich door gebruiksgemak, met een intuïtieve interface en eenvoudige integratieprocessen voor websites en apps.

In de loop der jaren heeft Mollie een sterke groei doorgemaakt, mede dankzij de toename van e-commerce en de behoefte aan efficiënte online betalingsoplossingen. Het bedrijf heeft aanzienlijke investeringen ontvangen om zijn technologie te verbeteren en uit te breiden naar nieuwe markten. Met een focus op innovatie en klanttevredenheid blijft Mollie zich inzetten om de betaalervaring voor zowel handelaren als consumenten te verbeteren, in lijn met de voortdurend veranderende digitale economie.

Je kan er dus zeker van zijn dat je bij Superfoodsonline veilig je producten kan aanschaffen. De pagina's waarop je daadwerkelijk afrekent zijn beveiligd en de gegevens die je invult worden versleuteld verzonden.

Onze website is voorzien van een versleutelde verbinding genaamd SSL. Deze SSL verbinding zorgt ervoor dat alle vertrouwelijke informatie gecodeerd wordt verstuurd bij het doen van een transactie.

De betaalmogelijkheden:

Bij Superfoodsonline kun je kiezen uit verschillende betaalmogelijkheden. Om het je gemakkelijk te maken bieden wij verschillende mogelijkheden aan zodat er altijd een betaalmogelijkheid is die het beste bij jouw wensen aansluit.

iDeal

Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen met je eigen bankpas. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN, KNAB, Triodos, Fortis, ING, Rabobank, Van Lanschot of SNS Bank, dan kun je direct met iDEAL betalen.

Paypal

Via PayPal betalen gaat gemakkelijk en snel. Nadat je de gewenste producten hebt gekozen ga je naar je winkelwagen, volg het bestelproces en kies voor de betaalwijze PayPal. Na het plaatsen van de bestelling word je automatisch doorverwezen naar je PayPal account.

Klarna - achteraf betalen

Klarna voert voor Superfoodsonline het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van Klarna. Met de Klarna App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn Klarna kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. Klarna houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat.

Creditcard

Bij Superfoodsonline zijn creditcards van MasterCard, Maestro en VISA meer dan welkom. De betaling zal via een SSL-beveiligde server verlopen. Zodra wij jouw creditcardgegevens gecontroleerd hebben, versturen wij de bestelling dezelfde dag nog.

Bancontact / Mister Cash

Belgische klanten kunnen eenvoudig afrekenen via Bancontact / Mister Cash. De betaling met Bancontact / Mister Cash gebeurt via een beveiligde webpagina van ICEPAY, een Nederlandse 'payment service provider'. Om hiervan gebruik te maken, dien je te beschikken over een kaartlezer, zoals die ook gebruikt wordt bij het online bankieren.

Bankoverschrijving

SEPA vooraf overboeken is een gegarandeerde betaalmethode die internationaal inzetbaar is.

Meest gestelde vragen:

Vandaag besteld, morgen in huis. Dat is de normale gang van zaken en mag je vanuit gaan. Zodra je betaling bij ons binnen is, versturen we altijd direct jouw pakketje. In het uitzonderlijke geval dat je betaling vertraagd bij ons binnenkomt, kan het gebeuren dat je levering om die reden een dag wordt opgeschoven.

Heb je betaald met iDEAL, maar weet je niet zeker of je bestelling gelukt is of niet? Controleer of er geld is afgeschreven. Als er geen geld is afgeschreven, dan is de betaling niet gelukt en ben je sowieso geen geld kwijt. Je kan je bestelling opnieuw plaatsen.

Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten. Het kan namelijk tot een uur duren voordat wij betalingen binnen krijgen.

Als je na een uur nog geen orderbevestiging van ons hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Met behulp van je transactienummer kunnen we je snel helpen. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld.

Het kan gebeuren dat je betaling geweigerd wordt, wat natuurlijk heel vervelend is. Helaas hebben we geen inzage in de redenen. Geweigerde betalingen kunnen niet worden teruggedraaid.

Je bestelling is automatisch geannuleerd en er zal niks worden afgeschreven. Wil je je bestelling toch ontvangen? Plaats hem dan opnieuw en kies voor iDEAL of vooruitbetaling.

Wij vinden het belangrijk om onze klanten te beschermen tegen frauduleuze betalingen. Creditcard betalingen zijn namelijk gevoelig voor fraudeurs. Betalingen worden aan de hand van een groot aantal criteria objectief en geautomatiseerd goed- of afgekeurd. Een betaling wordt afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de CVC-code of vervaldatum van de creditcard niet goed is ingevuld.

payment-methods

Gratis retourneren | Privacy & Cookies | Algemene voorwaarden | Disclaimer

payment-methods

facebook
instagram
pinterest

©2012 - 2024 Superfoodsonline