Stel hier al je algemene vragen aan onze klantenservice. Heb je echter inhoudelijke vragen met betrekking tot je gezondheid, producten of werking en toepassingen dan kan je die het beste op de volgende pagina stellen.
Email onze Klantenservice
Heb je een klacht?
We vinden het jammer te horen dat je niet volledig tevreden bent met je ervaring bij onze webshop. We streven ernaar om de hoogste kwaliteit producten en diensten aan te bieden. Jouw feedback is van groot belang voor ons om dit te kunnen blijven doen.
Vul alstublieft dit klachtenformulier in en geef zoveel mogelijk details over het probleem dat je hebt ondervonden. Dit helpt ons om het probleem te begrijpen en te zoeken naar de beste oplossing. We verzekeren je dat jouw klacht zal worden behandeld met de nodige aandacht en zorg.
Hartelijk dank voor je feedback en het vertrouwen in onze webshop.
Wil je contact met het Marketingteam?
We raden je aan om dan direct contact op te nemen met Robin Rymarczuk, robin@superfoodsonline.nl. Daar kan je terecht voor al je suggesties, proposities en samenwerkingen.
Wil je contact met afdeling B2B?
We raden je aan om dan direct contact op te nemen met Annet Schipper, annet@superfoodsonline.nl. Daar kan je terecht voor al je suggesties, proposities en samenwerkingen.
Persoonlijk telefonisch contact
Je kunt contact met onze klantenservice opnemen door te bellen naar +31 50 211 2964 (lokaal tarief). We staan je graag persoonlijk te woord bij vragen over producten, het bestelproces en alle andere vragen.
Bel je vanuit het buitenland? Dan zijn wij bereikbaar op +31 50 211 2964 (lokaal tarief).
De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.30 tot 17.00 uur om al je vragen te beantwoorden.