We vinden het jammer te horen dat je niet volledig tevreden bent met je ervaring bij onze webshop. We streven ernaar om de hoogste kwaliteit producten en diensten aan te bieden. Jouw feedback is van groot belang voor ons om dit te kunnen blijven doen.
Vul alstublieft dit klachtenformulier in en geef zoveel mogelijk details over het probleem dat je hebt ondervonden. Dit helpt ons om het probleem te begrijpen en te zoeken naar de beste oplossing. We verzekeren je dat jouw klacht zal worden behandeld met de nodige aandacht en zorg.
Hartelijk dank voor je feedback en het vertrouwen in onze webshop.
*Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Gratis retourneren | Privacy & Cookies | Algemene voorwaarden | Disclaimer